News

5 months ago

Styles P

... See MoreSee Less

 

Comment on Facebook

To frank with y'all P...Bucky and the entire Lox Rock..Much love all the way from Zambia

Each time I watch u rap at d jenny from the block track,I always see a core rapper. You are one of the best.

Long live styles p.

πŸ‘πŸ’―πŸ”₯

Salute from VA, Da Ghost

The whole album is πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

Salute and thx for the info!!

Holiday the goat

Styles showing the industry hoeing sleeping on a 🐐

Nick Jublou

Hope you come to Chicago.

I'm a cool nigga but I can be an asshole I can turn any block hot like Tabasco πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

+ View more comments

5 months ago

Styles P

Catch me on the latest episode of @TIDAL's Rap Radar with @ElliottWilson!! tdl.sh/fU7vE2 ... See MoreSee Less

 

Comment on Facebook

Black Thought is the greatest emcee of all time

Kendrick, Cole, Dave East, Nipsey hussle, Schoolboy Q, Joyner Lucas are the shit rite now.

Who was the damn jedi mane!?lol

Black Thought has always been in my top 3

I also feel like where is your award.

He said black thought

Drake will always be Jimmy in the wheelchair from Degrassi to me. Idc how many ghost written songs he spits, that nigga is Jimmy

Roc marciano is the jedi styles p.

Black Thought HANDS DOWN! πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯

Drake isn't a Jedi. This dude talking about popularity. Drake doesn't write his own raps

Drakes ghost writer is the real Jedi and real MVP

Dude said β€œDrake, Kendrick, Cole” what a mindless spineless tool

Hoov is who he was talking about...πŸ€”πŸ€”πŸ€”.

Styles P Is the man Gangster and a Gentleman

Thought bro was gone say my husband Dave east

So you’ve seen your delf before...umm. That dissertation of yours or You are Ore. phenomenal plus there’s more! ScoreπŸŽΆπŸ™ŒπŸΏπŸ˜‡πŸ€―

Westside Gunn, Conway and Benny. That’s it.

Styles p your favorite rappers favorite rapper

He said black thought

Happy Birthday Da Ghost πŸΎπŸŽ‚πŸ™

He said black Thought

THEY BOTH ON THE SAME LEVEL ...

Styles P my favorite all time

Damn ...that blurb is the best marketing I’ve seen all year.. gettin on tidal

drake is no Jedi...!!

+ View more comments

9 months ago

Styles P

Philly! Check me out at Voltage Lounge with Heineken Link below to RSVP
#HeinekenGreenRoom #LittleGiantCreative

heinekengreenroomphlftstylesp.splashthat.com/
... See MoreSee Less

Philly! Check me out at Voltage Lounge with Heineken Link below to RSVP
#HeinekenGreenRoom #LittleGiantCreative

https://heinekengreenroomphlftstylesp.splashthat.com/

 

Comment on Facebook

When you coming to Miami?

What Up OG

Pinero in da fcukin' building!

I'll be in the building that night! SP The Ghost

Damn... when is the Ghost πŸ‘» In The Shell 🐚 Wit A Story To Tell Coming To Nigeria πŸ‡³πŸ‡¬?

Shout out to The Ghost from Nigeria!

It will be cool to have the #TheCoolestOG in Nigeria!

Yo Styles SA is also waiting...

Congrats❀❀

πŸ˜ŽπŸ’―πŸ‡¨πŸ‡¦

I get high!!

Need juice bar out here cuzzin FLA

Shonda Taylor

SP!

When you coming to south florida?

Salute to the General

Holiday the goat

We Keeps shit hard like fat ass and cases of Heineken.....

ill b there #Factz\

Hugs 2 th πŸ‘»

+ View more comments

Load more